KENAPA PERLUNYA GABUNGAN QASEH GOLD SOLE DENGAN QASEH GOLD ADINDA/KEKANDA?

Dalam Qaseh Gold Adinda/Kekanda ada gabungan makanan sunnah dan keseluruhan zat yang terkandung lebih kurang 200 jenis zat. Tidak semestinya badan menyerap semua zat yang dimakan akan diserap oleh tubuh. Contohnya : fenomena sekarang ni ramai orang ambil vitamin C untuk cantik tetapi adakah tubuh menyerap semua nutrien itu?

Pati kristal mineral sole ini apabila dititikkan ke dalam air akan rasa payau iaitu rasa yang mirip air zam-zam. Kenapa payau? Sebab mudah tubuh badan menyerap berbanding rasa masin.

CARA PENGGUNAAN PATI KTISTAL MINERAL SOLE :

Berat badan (kg) x 33 = isipadu air minum (sole campur air kosong) untuk setiap hari.

Contohnya : 48 kg x 33 = 1.5 liter air yang telah dititis sole perlu diminum setiap hari.

SIAPA MESTI AMALKAN QASEH GOLD SOLE?

Pati kristal sole bukanlah merawat penyakit tetapi membantu penyembuhan penyakit. Semua orang boleh minum air campuran sole.

Mengidap Batu Karang

Bancuh 1.5 liter air campuran sole sebanyak 5 botol. Minum selama seminggu. InsyaAllah, batu karang akan melarut dan dikeluarkan dari tubuh melalui proses perkumuhan. Tidak percaya? Selepas seminggu boleh pergi check doktor. Tidak perlu laser, pembedahan dan sebagainya.

Mengidap Kencing Manis

Bancuh 1.5 liter air campuran sole sebanyak 5 botol. Minum selama seminggu dan cuba jarakkan memakan ubat hospital. InsyaAllah, pi check doktor paras gula akan normal dan tidak perlu cucuk insulin.

Mengalami Lenguh Kaki

Amalkan sole InsyaAllah tidak perlu mengurut dah. Sangat bagus!

GEJALA ATAU KESAN AWAL PROSES PENYEMBUHAN.

(EARLY SYMPTOMS OR EFFECTS OF THE HEALING PROCESS)

Tidak dinafikan terdapat gejala yang berlaku di peringkat awal mengamalkan sole ini. Gajala ini terjadi disebabkan tubuh badan sedang mengimbangi mineral di dalam badan. Nyahtoksik adalah istilah bagi membuang zat yang tidak diperlukan oleh tubuh badan seperti asid urik.

Contohnya : kekejangan adalah gejala ketidakseimbangan mineral di dalam tubuh badan. Peminum sole boleh mengurangkan sukatan untuk menghentikan ketidakselesaan ini tetapi sole masih perlu diteruskan sehingga badan normal.
 

TIPS PENGGUNAAN :

  1. Campurkan 1 ml SOLE ke dalam satu gelas air dan minum pada waktu pagi sebelum menggosok gigi.
  2. Campurkan 5 ml lagi air minuman 1.5 L untuk diminum sepanjang hari.

 Sukatan SOLE :
          1 ml = 7 titis SOLE
          3 ml = 21 titis SOLE
          5 ml = 35 titis SOLE

Satu botol 1.5 L = 35 titik = 5 ml SOLE.


TIPS KECANTIKAN :

Pati ktistal sole boleh dibuat spray muka untuk menhidrat dan melembapkan muka serta-merta. Caranya sole dititikkan ke dalam air pastu dimasukkan ke dalam botol spray. Spray muka dengan larutan sole. Simpan di dalam handbag untuk dibawa ke mana-mana. SELAMAT MENCUBA!
 

Back to blog